ח"כ רוטמן: "כשנתניהו איבד את הרוב בכנסת הוא הלך לבחירות"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ רוטמן: "כשנתניהו איבד את הרוב בכנסת הוא הלך לבחירות"

    ח"כ רוטמן ב"מהדורת הבוקר": "השוואה בין המשותפת ורע"מ לבין יהדות התורה כפי שעשה בועז טופורובסקי היא חמורה. הממשלה איבדה את אמון הציבור באופן מוחלט. העריקים שלנו נמצאים בקואליציה. השאלה מה הם מעדיפים: את שנאת נתניהו ולהיות תלוי במועצת השורה או את טובת המדינה"

    צילום: Sraya Diamant/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס לשרידותה של הממשלה אף שאיבדה את הרוב בכנסת. "כשאין מוסר וקווים אדומים בוודאי שיותר קל. ממשלת נתניהו ב-2015 אמנם החזיקה מעמד די הרבה זמן אבל כאשר היא איבדה את הרוב בכנסת היא לא המשיכה ואמרה אני אמכור את המדינה למשותפת ואמשוך עוד זמן. נתניהו ברגע שאיבד את הרוב הלך לבחירות".

    רוטמן המשיך: "עד שבאו אנשים ושינו את הכללים – הכל כשר ובשביל לשרוד מותר גם לשתף פעולה עם תומכי טרור. חברי יש עתיד וחברי ימינה אמרו שחברי הרשימה המשותפת לא צריכים להיות בכנסת, לא רק אני".

    רוטמן הבהיר ביחס לשיתוף הפעולה האופוזיציוני עם אותה מפלגה: "להפיל ממשלה זה לא שיתוף פעולה, אני לא הולך להיות לוי בהם בשום דבר. צריך להבדיל בין שת"פ להעברת חקיקה.

    "לך תדע כמה כסף ואינטרסים ביטחוניים נמכרו ופעולות ביטחוניות לא נעשות בגלל חשש הרע"מ והמשותפת. השוואה בין המשותפת ורע"מ לבין יהדות התורה כפי שעשה טופורובסקי היא חמורה".

    עוד הוסיף רוטמן בריאיון: "הממשלה איבדה את אמון הציבור באופן מוחלט. הציבור מצביע ברגליים ומביע שאט נפש מאובדן הקווים האדומים. סילמן ידעה לעזוב בזמן. הם לא הקימו ממשלה עם נתניהו בגלל שיש נגדו הליכים פליליים, אבל פתאום אתה שומע שיש כאלה שבגלל דברים מהסוג הזה כבולים לקואליציה. כמה צביעות אפשר למכור לנו?"

    רוטמן התייחס לשיתופי פעולה בחקיקה: "הרבה מאד חוקים טובים שלנו וגם של הקואליציה – לא עברו בכנסת הנוכחית בגלל הפוזיציה הפוליטית המשוגעת. אני כן הצלחתי להעביר חוק – את חוק האזרחות והוכחנו שהדרך היחידה לעשות את זה הייתה כשכל סיעות האופוזיציה היו מאוחדות מאחורי הנהגת האופוזיציה.

    "להפיל את הממשלה זו משימת העל כי היא מסכנת את החיים בצורה הכי פשוטה, אנחנו רואים מה קורה בחודשים האחרונים. הדרך היא שיתוף פעולה של כל סיעות האופוזיציה. אני חושב שלנהל מו"מ פרטני של כל חבר אופוזיציה עם הקואליציה יפרק אותנו ויפגע במטרת העל, להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

    רוטמן נשאל בעניין ה'עריקים' ואמר: "השאלה היא לא מי עריק אלא מי יחזור, אנשי ימינה ותקווה חדשה, אנשים ממפלגתו של ליברמן ועוד כמה ציוניים בכחול לבן ובעבודה – הם העריקים בעצם ישיבתם בממשלה הזו. הם צריכים להחליט מה יותר – אם הם יותר שונאים את נתניהו או יותר אוהבים את המדינה".

    הוא הוסיף: כי "גם לאנשים במפלגות שאינן ימין – העובדה שהם תלויים בהחלטות של מועצת השורא, בל"ד או תע"ל לא מחליקה להם טוב בגרון. הם מבינים שהניסוי הזה של הקמת ממשלה תוך החרמת רוב הציבור היהודי והלאומי נכשל. השאלה מתי ההבנה הזו תתורגם לפעולה".



    0 תגובות